وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

یک کامیـون شکلک

آموزش لوگو با برنامه(:

1394/5/28 14:49
نویسنده : نیــکتا
578 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــلـآم دوست جـونای خـودمـ):

امروز میخوامــ ساخت لوگوی پیشترفتـه رو در ایـن برنامه بهـتون یآد بـدم .

لطفا کپـی برداری نکـنید کلی زحمـت کشیدم اجازه

به ادامه بــــــرید):

 

 

 

اول از همه وقتی برنامه شو ندآری میخوآی چـه کآر کنـی؟خندونک

دانلود کـــن اوّل عزیـزم :

دانلود تموم شد؟ خب بریم سراغ اصـل مطآلب :

خب شمـآ باید اول لوگوهاتون یا نوشته هایی رو که میخـواهید انیمیشنی کنـید رو در فتوشاب برش

بدید حواستون باشه اندازه ها یکسان باشـند): برای مثـال من میخوام نـی نی وبـلاگ رو متحرک کنم:

niniweblog.com

خب دوسـت جونای خودم

برای اوّل کـار وقتی وارد برنامه میشید ، این پنجره بـاز میشه :

شما گزینه ی آخر رو انتخاب کنـید .

وقتی وارد برنامه شدید ، بیاید با هم روی عصای فرشته ی سیندرلا کلیک کنیمخندونک

وقتی آن را زدید ، روی گزینه add image رفته و عکسی رو که

قبلا در برنامه پینت درسـت کـردید کلیک کنید و آن را باز کنید .

و انقدر گزیـنه ی بعد رو بـزنی): تا به این پنجره بریسـید.

حالـا گزینه ی 5 ثانیه کلیک کنید و گزینه بعدی رو بزنید تا

پنجره ها تـموم شه . و گزینه پایان رو بزنید.

حـالا عکسی که انتخاب کردید میاد روی صفحع اصلی برنـامه ،

اینجا توضیحات لازم رو میدم .

خب ، عکس که من انتخاب کردم (نینی وبلاگ) روی صفحـه است . چه کنم تا متحرک بشه؟؟

اونجایی که دایره قرمز کشیدم عکس عصای جادوئی سیندرلا است ،خندونک

برای لوگوهای متحرک خوبه نه متحرک کردن نی نی وبلاگ.میخواستم بهتون بگم .

مثلا این علامت کاری میکنه صفحه اول لوگو از چپ به راست یا از بالا به پائین و عکسش

به صفحه دوم بره . مثل برنامه پاور پوینت....

اون عـلـامتی که نوشته repeat forever رو عوض نکنید بذار همون باشه

حالا عکس من متحرک روی صفحه ظاهر است.

 

میریم سراغ کار ابزار ها برای یک لوگو/شکلک متحرک

این ابزار برای نوشتن روی لوگوها و تزئین لوگو است .

مثلا میتونید رنگ / فونت / سایز و.... نوشته رو تغییر بدین

تو این یکی ابزار ها می تونید نوشته خودتون رو حکـــــ کنید

اونجایی که حرف A رو نوشته است . خب دوست جونا اگه این مطلب رو دوست داشتید

که من براش خیلی خیلی زحمت کشیدم  روی یکی از اینها بروید مرسیمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سید صدرا حسینی
29 مرداد 94 16:58
خیلی ممنون مطلب بسیار مفیدی بود .
نیــکتا
پاسخ
خواهش میکنم
سید صدرا حسینی
29 مرداد 94 16:59
ببخشید ، با کدام سایت فایلتان را آپلود کردید تا ما دانلود کنیم ؟ من شدیداً به پاسخ این سوال نیاز دارم .
نیــکتا
پاسخ
سایت آپلود عکس : http://8pic.ir
سِیّد صدرا حسینی
30 مرداد 94 16:20
سلام ببخشید یه سوال دیگه ، چه جوری برای هر مطلب ، یه اسم برای نظرات می ذارید ؟ اگر بریم تو تنظیمات قالب و اسمش را عوض کنیم ، برا همه تغییر می کنه که !
نیــکتا
پاسخ
راست میگید/1 خودمم تازه به این موضوع پی بردم!والاااااا نمیدونم چرا اینجوری شده منکه کاری نکردم
سید صدرا حسینی
31 مرداد 94 11:01
آها ... ممنون . آخه صفحات اوّل وبلاگ من هم مطالب به ترتیب شماره نیست ، پس لابد نی نی وبلاگ مشکل داره .
نیــکتا
پاسخ
خخخخخخخخخخ