وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

یک کامیـون شکلک

سفارش ها

1394/3/19 23:46
نویسنده : نیــکتا
437 بازدید
اشتراک گذاری
صفحه ورودی

گذاشتن لوگوی من در وبلاگ + لینکـــــ و 5 نظر

لوگوی ثابـــــــت

گذاشتن لوگوی من در وبلاگ + لینکـــــ + 8 نظر در وب گل سرخ

خوش آمدید

گذاشتن لوگوی من در وبلاگ + لینکــــ +4 نظر

از انتخابتون سپاسگذارممحبت

برای سفارش هر یکــــ از آنها آدرس عکس مورد نظرتون رو در نظـــــــــــرات به من

بدید و بگید چه متنی روش باشه چشمک اگر دوست دارید واسه کوچولوهاتون یک لوگوی

مخصوص داشته باشید تا در وبلاگ بقیه ببینید ، به من سفارش بدید .........

با تشکر توسط نیکتا

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الهامــ):
2 تیر 94 18:29
من لوگو میخوام واسه دخترم http://8pic.ir/images/h65plev719k5t8gdsei1.jpg آدرس عکس اینه اگه میشه عکس دخترم که لباس صورتی هست رو برش بدین تا اون لباس آبیه نیفته روش هم بنیسید الینا دختر من کلیک
نیــکتا
پاسخ
سلام خاله جون با عرض پوزش عکسی که دادید وقتی برش زده میشه ، خیلی نازک در میاد و برای لوگو مناسبــــــ نیست ): اگر عکس دیگری دارید به من بدید اگر نه بگید تا همون رو براتون یک کاریش کنم
سید صدرا حسینی
30 شهریور 94 13:54
سلام امضای فانتزی چهار نظره دیگه ؟ اگر هست یک دونه برام بسازید متنش هم فردوسی باشه ( به انگلیسی ) مدلش هم هر چی بود اشکال نداره فقط نینجا نباشه
نیــکتا
پاسخ
چشم